Jumat, 24 Desember 2010

tuhan...akubahagia..dalam hariku yang bahagia ini..aku merasa tumbuh mnjadi wnita yg bnar2 tegar dalam mnjalani hidupku ini...
ku percikkan air sucimu setiap pagi untuk n\mngawali ibadatq..itu sangat berarti besar untukku...
saatq brangkat sekolah..alam slalu mnyambutq dgn udara segar dan angin yg mnrpa wjah dan jiwaku...aku suka itu..
hamparan hijau yg menenangkan jiwa..dan mentari indah di sela2 malunya berlindung di balik awan...setiap break...aku selalu bahagia ketika sahabat2ku barsamaku..mlwati hari dgn senyum dan tawa yg membuat damainya hatiku ini..
seperti sebuah keluarga besar yang takkan tergantikan..;D
aku suka...dan aku bahagia di dekat mreka...sahabatku.
walaupun mreka selalu mnrtawakan..oopss bukan deh..tapi selalu berbahagia tentang aku yg slalu jd topik utama bahan konyolan..tapi aku selalu tertawa bersama meraka..aku sungguh bahagia d sini,,bersama kawan,guru n sahabat2ku yg senantiasa bersamaku..
mreka mnrimaku apa dax wlpun aku slalu brtingkah konyol dan lupa q tlah ,lakukan kbodohansuatu waktu...
mreka slalu memaafkanq...
ketika aku pulang dan berada di jalan...aku rasakan lagi hangatnya pelukan alam..segarnya hembusan angis yg berlalu bersamaku..
inilah kbhagiaan hati n jiwa yg slama ini aku dambakan..bukan kay atau berglimang harta dan juga memakai gaun berkilauan dan mobil bagus...tapi dimana q bisa mnghargai hdupq dan slalu brsyukur atas apapa yg allah berikan kepadaku...
I LOVE YOU GOD
kaulah tuhan.ayah.ibu.malaikat dan sumber kehidupanku..di dunia yg fana ini ataupun di kehidupan kekal mndatang..MISS YOU

Tidak ada komentar:

Posting Komentar